De ce sa folosesti tricouri personalizate in strategia ta de marketing?

De ce sa folosesti tricouri personalizate in strategia ta de marketing?
Spread the love

Din ce in ce mai multe companii folosesc tricouri personalizate in strategia lor de marketing. Daca nu cunosti motivele sau doresti sa participi si la avantajele de a avea acest tip de camasi personalizate, aici iti vom arata cateva motive pentru a vedea ca este o idee grozava.

 Un tricou poate fi folosit ca publicitate

Un tricou este un cadou care poate fi folosit de obicei de orice tip de persoana. Daca stim cum sa alegem un design elegant si cumparam o camasa originala, este mai mult decat probabil ca persoana careia i-am dat-o sa doreasca sa o poarte in orice moment.

Acest lucru poate fi folosit pentru a face publicitate afacerii  si pentru a imbunatati imaginea marcii. Un tricou personalizat este ca si cum am avea o persoana care ne face publicitate constanta pentru ca, oriunde s-ar duce, toata lumea  va putea vedea camasa.

Imbunatateste aspectul afacerii

Pe de alta parte, faptul ca exista tricouri personalizate in cadrul afacerii ii confera un aspect mult mai profesionist.

In primul rand, pentru ca este o optiune prin care lucratorul merge in uniforma la locul de munca. Acest sentiment de profesionalism este perceput in randul clientilor care vor pretui afacerea mult mai bine.

Datorita tuturor posibilitatilor pe care le ai atunci cand vine vorba de personalizarea unei camasi, cu siguranta nu vei avea nicio problema sa alegi un model care sa se potriveasca afacerii tale.

Imbunatateste pastrarea marcii

Fie ca este vorba de lucratorul care poarta haina sau de clientul caruia i-am dat-o, un tricou personalizat folosit in marketing imbunatateste retentia marcii.

Datorita faptului ca este expus si, un tricou este o suprafata destul de mare pe care poti plasa publicitate, clientii isi pot aminti mult mai bine numele afacerii tale si o pot lua in considerare atunci cand solicita din nou serviciile .

Posibilitatile de personalizare

Un tricou este probabil unul dintre cele mai bune cadouri atunci cand vine vorba de realizarea unui cadou promotional. Datorita naturii insasi a tricoului putem conta pe diferite modele.

In acest fel, putem face tricouri dupa anotimpuri, pentru a anunta diferite oferte, cum ar fi zile speciale sau pentru a evidentia orice aspect dorim din afacerea noastra. O camasa/tricou ofera o multime de optiuni pentru a o personaliza si, astfel, pentru a putea conta pe o versatilitate mai mare. Poti vedea aici si cateva idei de brelocuri personalizate poza, brelocuri auto, brelocuri cadou – Tricouri-misto.ro ce pot fi oferite cadou.

Diferentiaza-te de concurenta

Tricoul personalizat este ocazia perfecta de a iesi in evidenta fata de competitie. Acest avantaj se aplica indiferent daca camasa este purtata de lucrator sau de clientii insisi.

Este o modalitate perfecta de a te face vazut intr-o piata cu un numar mare de concurenti si unde poti oferi o nota diferentiatoare fata de restul. Camasa / tricoul personalizat este oportunitatea de a arata logo-ul companiei sau culorile sale corporative. Un intreg tip de posibilitati de a te diferentia de toti cei care concureaza in acelasi sector.

Ce avantaje ofera tricourile personalizate pentru compania ta?

Avantajele proiectarii de tricouri personalizate

Abilitatea de a transmite si de a alege mesajul potrivit este probabil unul dintre cele mai mari avantaje oferite de tricourile personalizate.

Acestea permit orice tip de concept, design, fraza sau element, ceva care poate fi o strategie de marketing buna pentru compania sau organizatie. Printr-un tricou personalizat se pot transmite elemente publicitare eficiente si de impact, care se extind dincolo de o scurta campanie pe retelele de socializare, de exemplu.

Tricourile personalizate sunt un tip de marfa care, in multe cazuri, reuneste eficienta si impactul vizual pe care le astepti de la multe dintre campaniile  publicitare.

Tehnici personalizate de imprimare a tricoului

Cea mai buna tehnica de imprimare si cea mai inalta calitate oferita in imprimarea tricourilor personalizate este tehnica de transfer.

Acest lucru permite o dimensiune mare de imprimare si rezolutie si este perfect pentru comenzi de cateva unitati la un pret foarte accesibil, ceva care poate fi interesant pentru acele companii care doresc sa proiecteze tricouri personalizate pentru un eveniment special (promovarea congreselor, evenimentelor sau ca un cadou pentru clientii lor, de exemplu).

Idei pentru personalizarea tricourilor

Exista o mare varietate de optiuni pentru personalizarea tricourilor corporative. De la stampilarea siglei, la a include o fraza care este in concordanta cu valorile sau misiunea companiei sau organizatiei tale.

Poti, de exemplu, sa alegi o fraza socanta pentru tricoul tau , care este legata de companie, pentru a include ulterior logo-ul si site-ul web. De asemenea, poti sa creezi un hashtag si sa-l incluzi pe tricoul corporatist. Acest lucru va reprezenta un semn distinctiv al companiei sau organizatiei tale si, probabil, va crea mai multa interactiune intre publicul tau, care te poate gasi imediat pe retelele sociale.

Culorile trebuie sa fie in concordanta cu imaginea corporativa a companiei sau a organizatiei tale. Acest lucru creeaza o anumita concordanta si da imaginea, chiar subliminal, ca esti o companie serioasa si in concordanta cu valorile si obiectivele tale.

You May Also Like

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.