Cum se infiinteaza o firma?

Cum se infiinteaza o firma?
Spread the love

Pe parcursul vietii unei companii, externalizarea este adesea o solutie strategica, economica si rapida la o gama larga de probleme. Indiferent de marimea si de sectorul de activitate, orice companie poate fi nevoita sa apeleze la un furnizor de servicii in multe situatii diferite. Va oferim aici o prezentare completa a diferitelor situatii in care este favorabila externalizarea unei misiuni.

Utilizarea unui furnizor de servicii la infiintarea unei societati

 Infiintare firma necesita o multitudine de competente in domenii foarte specifice. Acest prim pas decisiv, daca este facut de unul singur, poate fi lung si complex. Pe termen lung, aceasta poate duce chiar la greseli cu consecinte grave. Apelarea unui furnizor de servicii va fi foarte judicioasa. Acest lucru va asigura inceputul afacerii voastre si va va permite sa va lansati compania pe o baza solida.

Expertul contabil este unul dintre furnizorii de servicii esentiale pentru infiintarea unei companii in conformitate cu cadrul legal si fiscal. El va va putea sfatui cu privire la structura juridica si regimul fiscal cele mai potrivite pentru nevoile dumneavoastra si perspectivele de dezvoltare.

De asemenea, acesta va va putea ajuta la elaborarea unui plan de afaceri, la redactarea statutului si la colectarea de fonduri. El se va ocupa, de asemenea, de toate procedurile administrative, financiare si juridice legate de crearea unei societati si de gestionarea conturilor.

Pe de alta parte, atunci cand va lansati compania, puteti apela si la serviciile unei agentii web, ale unui designer si ale unui dezvoltator web independent. Acesti diferiti furnizori externi de servicii pot crea un site web B2B performant si atractiv, cu o identitate vizuala unica. Un specialist in design UX/UI se poate asigura, de asemenea, ca parcursul clientilor B2B este ergonomic si functional.

Externalizarea pentru a stimula cresterea afacerilor

Folosirea unui subcontractant va fi, de asemenea, foarte benefica in cazul in care compania dvs. trece printr-o perioada de criza sau daca doriti pur si simplu sa cresteti performanta afacerii.

O agentie de comunicare este un aliat de prima alegere pentru a genera crestere si a spori profitabilitatea unei afaceri. Acesti profesionisti pot, de exemplu, sa puna la punct o campanie de marketing B2B inbound pentru a genera lead-uri calificate pe site-ul dvs. web. De asemenea, va vor oferi instrumentele cheie pentru a transforma acesti potentiali clienti in clienti si pentru a-i pastra fideli. Expertiza acestora include, in special, urmatoarele actiuni

  • Audi SEO ;
  • optimizarea continutului editorial ;
  • optimizarea codului sursa al site-ului vostru;
  • crearea de continut cu valoare adaugata mare, adaptat la nevoile clientilor dumneavoastra (white papers, ebooks, ghiduri etc.);
  • campanii de e-mailing.

Toate aceste actiuni vor contribui la dezvoltarea prezentei dvs. pe internet si la imbunatatirea pozitionarii site-ului in rezultatele Google. In plus, interventia acestor experti in domeniul digital va va permite, pe termen lung, sa va cresteti cifra de afaceri si sa beneficiati astfel de un ROI (return on investment) excelent.

Angajati un expert intr-o transformare profunda

Va doriti de mult timp sa realizati o transformare profunda in cadrul companiei voastre?

Transformarea digitala, repozitionarea, schimbarea modelului de afaceri, transformarea identitatii vizuale, reorganizarea serviciilor interne, reproiectarea site-ului web, internationalizarea… Toate aceste proiecte de anvergura sunt adesea dificil de realizat la nivel intern, in paralel cu toate misiunile esentiale pentru buna functionare a intreprinderii.

 

You May Also Like

Lasă un răspuns