Companiile de tehnologie care se straduiesc sa-si ridice cota de piata cauta mereu modalitati creative de a-si promova produsele si serviciile. Iar intr-o lume in care tot mai multi oameni isi iau stirile din publicatiile online si interactioneaza pe platformele de social media, continutul sponsorizat devine o metoda din ce in ce mai populara de publicitate.
Continutul sponsorizat se refera la continutul promotional creat de un agent de publicitate, dar postat de un alt editor de stiri, blogger sau influencer din social media. Se poate plati pentru multe tipuri de articole sponsorizate, interviuri video sau postari pe blog, inclusiv articole sub forma de liste, texte de profil si articole de forma lunga.
Continutul sponsorizat poate fi prezentat in urmatoarele formate:
- Articole
- Liste (articole cu liste de tipul cei mai buni artisti, cele mai bune piese, cele mai bune servicii etc.)
- Videoclipuri
- Fotografii
- Infografice
- Tweet-uri pe Twitter
- Pin-uri pe Pinterest
- Postari, story-uri si videoclipuri IGTV pe Instagram
- Postari si story-uri pe Facebook
- Story-uri Snapchat
- Videoclipuri si clipuri short pe YouTube
- Podcasturi, etc.
De ce functioneaza continutul sponsorizat?
Avantajele continutului sponsorizat
- Continutul sponsorizat confera un plus de credibilitate si incredere imaginii tale de brand, pentru ca este afisat alaturi de un alt continut de care view-erii se bucura.
- Continutul sponsorizat este o optiune destul de flexibila, dat fiind ca poate aparea in multe formate sau pe medii diferite.
- Continutul sponsorizat are mai multe sanse sa fie vazut si sa creeze interactiuni.
- Continutul sponsorizat iti pozitioneaza brandul ca lider de gandire, genereaza conversii si creste vanzarile.
- Companiile pot ajunge prin continutul sponsorizat la categorii de public la care probabil ca nu ar putea ajunge in mod normal prin marketingul traditional sau prin canalele si strategiile de publicitate.
- Continutul sponsorizat are rate mai mari de interactiune.
- Consumatorii au mai multa incredere in continutul sponsorizat decat in reclamele traditionale.
- Continutul sponsorizat ajuta la SEO, pentru ca face posibila cautarea continutului tau pe Google si creste numarul de backlinkuri.
Cand este produs cu grija si corect, continutul sponsorizat reprezinta un plus de valoare pentru toate partile. Insa este esential sa tii cont de o singura regula esentiala in orice moment: creeaza un continut excelent!