Ce trebuie sa stii despre povara muncii de birou?

Ce trebuie sa stii despre povara muncii de birou?
Spread the love

Ai probleme legate de munca la birou? Ţi se pare că orele petrecute în faţa ecranului calculatorului îşi lasă o amprentă negativă asupra ta? Te stânjeneşte spatele? Ei bine, ai venit în locul potrivit! În acest articol voi explora problemele legate de munca la birou şi vă voi sugera câteva soluţii.

Cei mai mulţi dintre noi (dacă nu, cel puţin un număr însemnat) suntem puşi în situaţia de a lucra la birou. Deşi profesiile din acest domeniu se dovedesc a fi foarte căutate, respectate şi bine răsplătite, munca în sine poate fi un adevărat coşmar. Condiţiile de lucru nu sunt, evident, aceleaşi cu ale unui miner sau muncitor din uzină, dar efectele dăunătoare sănătăţii se pot asemăna. În ce sens?

În sensul că, petrecând 8 ore (sau mai mult) la  masa de birou, în faţa calculatorului sau cu privirea aruncată în fel de fel de hârtii, ajungi să ai parte de anumite probleme pe termen lung la coloană, la ochi, la muşchii fesieri, etc. Nu cred că este cazul să intru în detalii în acest sens, întrucât sunt sigur că  înţelegeţi la ce mă refer: dureri de spate, probleme cu vederea, oboseală, şi aşa mai departe.

Unul dintre remediile cele mai importante este acela împotriva problemelor cu ochii, cauzate de expunerea îndelungată a ochilor la ecranul calculatorului. Privind lumina albă, suntem predispuşi să clipim mai rar, iar ochii obosesc mult mai rapid.

Ar fi păcat să ai probleme cu vederea din cauza profesiei. Însă niciuna nu trebuie sacrificată, întrucât există opţiuni de protecţie, precum ochelarii de protecţie şi ecranul protector.

Ochelarii vă permit să  lucraţi în condiţii de siguranţă, iar ecranul poate fi foarte folositor în cazul în care preferaţi (din orice motiv) să nu purtaţi ochelari. Nu ezitaţi în a achiziţiona aşa ceva. Preţurile sunt destul de accesibile, iar beneficiile  pe termen lung sunt robuste.

Revenind asupra infernalelor probleme cu spatele.  Aş dori să insist puţin asupra acestui aspect. Ei bine, vă voi prezenta o soluţie care vă va mulţumi şi scăpa de acestea. Tot ce trebuie să faceţi este să tăiaţi problema de la rădăcină, în cazul de faţă-scaunul.

Nu cred că pot accentua destul importanţa scaunului în acest context. Faptul că el este locul pe care stai 8 ore (şi mai mult) explică deja problema în cea mai mare parte. Scaunul este suportul tău atunci când lucrezi de la birou, deci nu cred că ţi-ai dori să fii susţinut de unul care este prea rigid sau incomfortabil din orice punct de vedere.

Un scaun bun vă poate ajuta să vă relaxaţi muşchii fesieri, coloana şi regiunea cervicală. Mai mult, putem spune că un astfel de scaun vă poate oferi, de asemenea, un plus de relaxare, posibilitatea de a vă îmbunătăţi munca atât cantitativ, cât şi calitativ.

S-ar putea să sune ca o exagerare, dar nu este un secret că o persoană relaxată funcţionează MULT mai bine, are o durată a atenţiei mai mare şi o eficienţă sporită în comparaţie cu o persoană care este încordată. Acestea fiind spuse, eu unul aş recomanda cu încredere un produs pe care îl consider exemplar, şi anume un scaun de birou Sib, pentru un comfort adecvat.

În concluzie, munca la birou este solicitantă, dar asta nu înseamnă că aceasta trebuie să devină o povară, nici să vă pună în situaţia de a alege între profesie şi sănătate. Câteva ajustări minore pot face o diferenţă gigantică.

You May Also Like

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *